Алматы қаласы Білім басқармасының
«Жамбыл Жабаев атындағы №161 лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 273-39-44
Есепші бөлімі:
+7(727) 273-82-30
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс жоспарының жүргізілуі бойынша АНЫҚТАМА
24
декабрь
2024

Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс жоспарының жүргізілуі бойынша АНЫҚТАМА

Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс  жоспарының жүргізілуі бойынша

АНЫҚТАМА


Тақырыбы: «Балаңыздың ой пікірін ояту»

Мақсаты: ата-аналардың білім беру мақсаттарына табысты қол жеткізу
 
үшін жасөспірімнің интеллектуалдық дамуын белсенді қолдауына ықпал ету.
 
Міндеттері:
 
1. Ата-аналардың жасөспiрiмнiң зияткерлiк дамуын белсендi қолдауға
 
деген қызығушылығы мен уәждемесiн ояту.
 
2. Ата-аналардың жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық даму
 
ерекшелiктерi туралы бiлiмiн кеңейту.
 
3. Ата-аналардың жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық дамуын белсендi
 
қолдауы үшiн қажеттi практикалық дағдылар мен қабiлеттерді игеруiне
 
жәрдемдесу.
 
Ұлттық құндылықтар мен тұлғаның жеке қасиеттері: әділеттілік пен
 
жауапкершілік.


Сыныбы: 5-9 сынып

Өтілген мерзімі: 24.12.2024 жылы

Сынып жетекшісі: 5-9 сыныптың жетекшілері 

Қатысқан ата-аналар саны: 386

Сабақтың барысы:
 
I. Кіріспе бөлім. Ұйымдастыру кезеңі
 
II. Негізгі бөлім.
 
·Жасөспірімдердің интеллектін дамытуға көңіл бөлудің жеткіліксіздігі
 
·Жасөспірімді интеллект пен ақыл-ой қабілеттерін дамытуға ынталандыру
 
әдістері
 
·Жасөспірімдердің интеллектін дамытудың тиімді құралдары
 
·Жасөспірімдердің интеллектуалды дамуындағы ата-аналардың қолдауы
 
III. Қорытынды бөлім.
 
·Рефлексия
 
Сабақ барысы арқылы жүргізілді. Ата-аналарға QR кодты сканерлеу арқылы  Шоқан Уәлихановтың ғылыми жетістіктері, Хабиболла Оспановтың ғылыми жетістіктерімен танысты. Мәтін берілді, ата-аналармен талданды. Сабақ жоғары деңгейде ұйымдастырылды. Сабақ соңында ата-аналар кері байланыс жасап, ыстық ықыластарын білдірді.
  

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: