Алматы қаласы Білім басқармасының
«Жамбыл Жабаев атындағы №161 лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 273-39-44
Есепші бөлімі:
+7(727) 273-82-30
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс жоспарының жүргізілуі бойынша АНЫҚТАМА
22
ноябрь
2024

Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс жоспарының жүргізілуі бойынша АНЫҚТАМА

Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс  жоспарының жүргізілуі бойынша

АНЫҚТАМА

Тақырыбы: «Ұйқы және психикалық денсаулық»Ж.Жабаев атындағы № 161 лицейдің ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмыс  жоспарының жүргізілуі бойынша

Мазмұны: 

1. Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы.  

2. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін негіз. 

3. Ұйқының бұзылуының жасөспірімдердің көңіл күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері.  

4. Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды әдеттерді дамыту.   

Сыныбы: 9 - сынып

Өтілген мерзімі: 22.11.2024 жылы

Сынып жетекшісі: Г.М.Балабекова, А.С.Збайрадинова, Г.Д.Нургабылова, А.К.Джетписбаева, Л.Алтынбекова

Қатысқан ата-аналар саны: 122


Сабақ барысы:

I. Кіріспе 

  • Шағын ойын

II. Негізгі бөлім

  • Ақпараттық блок
  • Миға шабуыл
  • «Менің шешімім» топтарда жұмыс жасау
  • Шығармашылық қызмет – Ұжымдық жоба 

III. Қорытынды бөлім

  • Ата-аналардың қорытындылары мен пікірлері


Сабақ, сабақ барысы бойынша өтті. Ата-аналар өздерінің балаларының ұйқы режимі мен үйдегі тәртіп жайлы айтып отырды. Ұйықтар алдында смартфондарын ұйықтайтын бөлмеге емес басқа бөлмеге қоятыны жайлы да айтып кетті. Топтық жұмы барысында, әр ата-ана өз ой-пікірлерін айтып белсене қатысты. Әр топқа әртүрле жағдаяттар ұсынылды, сол жағдаят бойынша өз жауаптарын ұсынды. Топтағы жағдаяттар:

№1 кейс. Айжанның отбасы қызының ұйықтай алмай, түнде мазасызданғанын білді.

№2 кейс. Ұйқының қанбауы және оқу.

№3 кейс. Үәлихан түннің бір уағына дейін әлеуметтік желілерде сөйлесіп, жаман көңіл-күймен оянды

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: